سلام
 
welcome to centerjoke
سنتر جوک
 
 
یک شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 16:34 ::  نويسنده : kinget

سلام به دوست های گلم

امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد

کسایی که عضو بشن می تونن جوک هاشو رو بذارن ولی در عنوان مطلب بعد از عنوان بنویسن ارسال شده از مثلا

kinget

برای مثال:جوک ارسال شده از kinget

راستی نظر یادتون نره.

هرکی می خواد نظر نده ctrl+wرو فشار بده

مرگ من نظراتون رو فارسی بنویسید

باااااااااااااااااااااااااااای................



نظرات شما عزیزان:

مریلا
ساعت20:48---15 تير 1390
سلام
وبلاگ خیلی باحالی داری
من که خـــــــــــــــــــــیلی خوشم اومد
مطلب هاتم خیلی باحال بود
راستش من به یه دوست نیاز دارم
امید وارم به من افتخار اشنایی بدی عزیزم
قربونت مریلا


عبدالمهدی
ساعت16:45---14 تير 1390

سلام
وبلاگ قشنگی داری
یه سر بهم بزن
فعلا


امیر
ساعت20:19---13 تير 1390
سلام وبلاگ خوبی داری به ما هم سری بزن دانلود جدید ترین آهنگ ها

بیایید تو وبلاگ ما حالشو ببرید http://www.newjadid.loxblog.com/

در ضمن شما می توانید از وبلاگ خود کسب در آمد کنید لطفا به این آدرس بروید و مزد زحمات خود را بگیرید به حرفم اعتماد کن

http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=7985



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به سنتر جوک من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سنتر جوک و آدرس centerjoke.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 33525
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1